Reklamacje i zwroty
Biżuteria, która sprawia radość, zasługuje na troskę – także wtedy, gdy chcesz coś zwrócić lub zgłosić reklamację. W EuforiaShop dbamy o to, aby każdy etap zakupów – od wyboru po ewentualny zwrot lub reklamację – był dla Ciebie jasny, prosty i zgodny z Twoimi prawami.
Zwroty – Twoje prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z obowiązującym prawem, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki – bez podawania przyczyny.
Jak to działa krok po kroku:
- Formularz zwrotu: Po zakupie otrzymujesz na swój adres e-mail gotowy formularz zwrotu z listą wszystkich zamówionych produktów. Dodatkowo wzór formularza zawsze znajduje się w Regulaminie sklepu. Możesz:
-
wypełnić formularz elektronicznie i odesłać go na adres kontakt@euforiashop.pl, lub
-
wydrukować, podpisać i dołączyć do paczki zwrotnej.
-
- Przygotuj paczkę: Zapakuj zwracany produkt tak, aby dotarł do nas w stanie nienaruszonym (najlepiej w oryginalnym opakowaniu).
- Nadaj przesyłkę: Zwrot odeślij na adres:
EuforiaShop
ul. Aluzyjna 23D/601
03-149 Warszawa
👉 Dla Twojej wygody umożliwiamy także wysyłkę do automatów paczkowych:
-
Paczkomat InPost WAW168M – Aluzyjna 25D, 03-149 Warszawa
-
Automat paczkowy ORLEN Paczka 103548 – Modlińska 345, 03-152 Warszawa
W przypadku nadania do paczkomatu pamiętaj, aby w danych odbiorcy podać nasz numer telefonu: +48 786 309 600
-
- Koszty przesyłki: W przypadku odstąpienia od umowy, Klient ponosi koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy.
- Potwierdzenie: Po otrzymaniu formularza i przesyłki potwierdzimy Ci e-mailem, że Twój zwrot został przyjęty.
- Zwrot pieniędzy: W ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania zwrotu przekażemy Ci środki tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie.
Pamiętaj: Prawo odstąpienia nie dotyczy biżuterii wykonanej na indywidualne zamówienie lub spersonalizowanej według Twoich wytycznych.
Reklamacje – zawsze profesjonalnie i zgodnie z prawem
Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, ale jeśli pojawi się jakakolwiek wada lub niezgodność z umową, możesz złożyć reklamację.
1. Zgłaszanie reklamacji
-
Sprzedawcą i pierwszym miejscem kontaktu w sprawie reklamacji jest sklep internetowy EuforiaShop.
-
Reklamacje można zgłaszać:
-
mailowo: kontakt@euforiashop.pl
-
listownie: EuforiaShop, ul. Aluzyjna 23D/601, 03-149 Warszawa.
-
-
Dla wygody Klienta dostępny jest formularz reklamacyjny – jego wypełnienie ułatwia podanie wszystkich niezbędnych informacji. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
-
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
-
numer zamówienia i datę zakupu,
-
opis wady,
-
zdjęcia wadliwego towaru (a w przypadku uszkodzeń w transporcie także zdjęcia opakowania i – jeśli sporządzono – protokół szkody).
-
2. Potwierdzenie przyjęcia
-
Po otrzymaniu reklamacji sklep przesyła Klientowi potwierdzenie jej przyjęcia drogą mailową.
-
Sklep analizuje zgłoszenie i przekazuje Klientowi dalsze instrukcje dotyczące postępowania.
3. Odesłanie towaru
-
W zależności od rodzaju produktu, sklep poinformuje Klienta, gdzie należy odesłać reklamowany towar.
-
Najczęściej będzie to adres producenta wskazany przez sklep, aby zapewnić sprawne rozpatrzenie reklamacji.
-
Sklep wskaże Klientowi właściwy adres oraz sposób nadania przesyłki.
4. Koszty wysyłki
-
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki poniesione przy odesłaniu towaru – do wysokości najtańszej oferowanej w sklepie formy dostawy.
-
Zwrot kosztów następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
5. Rozpatrzenie reklamacji
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie maksymalnie 14 dni od otrzymania produktu przez wskazany podmiot.
-
Standardowa procedura przewiduje w pierwszej kolejności wymianę produktu na nowy lub jego naprawę.
-
Jeżeli wymiana ani naprawa nie są możliwe – Klientowi przysługuje zwrot pieniędzy (odstąpienie od umowy).
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Zespół EuforiaShop jest do Twojej dyspozycji:
- E-mail: kontakt@euforiashop.pl
- Telefon: +48 786 309 600 (poniedziałek - piątek, 9:00 - 17:00)
Zakupy w EuforiaShop są bezpieczne i komfortowe – bo Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza.